سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آبی سازه

مطالب جذاب و خواندنی در زمینه ساخت استخر و ساخت جکوزی به همراه نکات آموزشی نگهداری و استفاده از آن

5 مزیت استخرهای پیش ساخته؛ بهترین گزینه در شرایط مختلف

ساخت استخر خانگی ممکن است برای برخی ها غیر ممکن به نظر برسد. این می تواند دلایل مختلفی مانند قیمت و یا کمبود فضا داشته باشد. علاوه بر دو مورد اشاره شده برخی دیگر نیز این تصور را دارند که ساخت استخر در خانه بی فایده است و ارزش هزینه کردن را ندارد.

این تصورات امروزه اصلا به واقعیت نزدیک هم نیستند. تولید کنندگان استخر امروزه آپشن ها و گزینه های بسیار بیشتری را به کمک استخرهای پیش ساخته با کیفیت عالی در اختیار شما قرار می دهند که می تواند باعث شود که به راحتی یک استخر خصوصی داشته باشید.

استخرهای پیش ساخته مزیت های بسیار فوق العاده ای دارند. در این مطلب به مهمترین مزیت های آن ها خواهیم پرداخت.

استخر پیش ساخته

5 مزیت استخرهای پیش ساخته؛ بهترین گزینه در شرایط مختلف

1. استخرهای پیش ساخته مقرون به صرفه هستند.

استخرهای پیش ساخته که بسیار مد شده اند، بسیار ارزان تر از استخرهای دیگر هستند. با توجه به مواد آن ها و نصب ارزان تر می توانید با هزینه ای بسیار کمتر یک استخر داشته باشید. مقرون به صرفه بودن آن ها به این معنی نیست که کیفیت استخرهای دیگر را  ندارند زیرا استخرهای پیش ساخته عمر طولانی دارند و نگهداری آن بسیار ساده تر است. بدیهی است که هزینه ساخت استخر به نوع، اندازه یا مواد مورد استفاده در آن بستگی دارد. یکی دیگر از نکات مثبت قیمت آن، این است که رنج قیمت ها بسیار گسترده است، بنابراین افراد زیادی می توانند بدون هیچ مشکلی هزینه آن را بپردازند. حتی با چیزی حدود 70 میلیون هم می توانید استخر خود را راه اندازی کنید.

2. استخرهای پیش ساخته بسیار سریع راه اندازی می شوند.

استخر پیش ساخته خیلی سریعتر از دیگر استخرها نصب می شود. رای نصب استخر پیش ساخته  نیازی به انجام کار یا حتی اخذ مجوزهای لازم نخواهید داشت که می تواند زمان زیادی را از ما بگیرد. اما با استخرهای پیش ساخته از دردسر خلاص خواهید شد زیرا همانطور که از نام خود آنها مشخص است قبلاً ساخته شده اند. به لطف این عامل، نصب بسیار تمیزتر و راحت تر است. 

3. نگهداری استخر پیش ساخته بسیار آسان تر است.

یکی دیگر از مزیت های استخرهای پیش ساخته این است که نگهداری از آنها بسیار آسان تر است زیرا با تمیز کردن منظم به طور منظم همیشه مانند روز اول حفظ می شوند. مهمترین قسمت نگهداری از استخر پیش ساخته حفظ وضعیت خوب استخر و عملکرد مناسب سیستم تصفیه کننده و وضعیت آب آن است. برخی از افراد هستند که مستقیماً یک استخر قابل حمل را انتخاب می کنند که در ماه های زمستان از آن نگهداری می کنند و بنابراین به شکل کامل از آن محافظت می کنند.

استخرهای پیش ساخته نگهداری راحتی دارند

4. در طولانی مدت می توانند به خوبی دوام داشته باشند

اگر تعمیر و نگهداری را به درستی انجام دهیم، استخرهای پیش ساخته سالیان سال دوام خواهند آورد. برخلاف آنچه که تصور می شود، ثابت شده است که عمر این استخرها با مراقبت خوب بیش از دو برابر عمر استخرهای بتنی است. در گذشته، استخرهای بتنی بسیار مقاوم‌تر از استخرهای پیش ساخته بودند، زیرا استخرهای پیش ساخته از کیفیت بسیار پایینی برخوردار بودند. اکنون اما استخرهای پیش ساخته پیشرفت زیادی کرده است و عمر آن ها حتی بیشتر از استخرهای بتنی شده است.

5. استخر پیش ساخته متنوع هستند.

طرح هایی که در حال حاضر وجود دارند تقریباً نامحدود هستند، زیرا می توانید از بین اشکال، اندازه ها یا رنگ های زیادی انتخاب کنید. علاوه بر این، بسته به نوع استفاده از استخر یا مکانی که می‌خواهید در آن نصب کنید، انتخاب های بسیار خوبی را دراید. آبی سازه یکی از شرکت هایی است که امکانات گسترده ای را به مشتریان خود ارائه می دهد که حتی شامل سفارشی سازی این استخرهای پیش ساخته نیز می شود. می توانید یک استخر پیش ساخته سفارشی از آن دریافت کنید.

استخرهای پیش ساخته تنوع زیادی دارند

پس از مطالعه این مطلب در مورد مزایای استخرهای پیش ساخته و آماده اطلاعات کافی را کسب کرده اید. خرید استخر پیش ساخته  بسیار ساده تر از آن چیزی است که فکر می کردید، زیرا امروزه انواع مختلفی وجود دارد و با هر شرایطی سازگار می شوند. به طور کلی اگر قصد ساخت استخر دارید، استخر پیش ساخته می تواند گزینه اول برای شما باشد.